Centerparcs annuleren
CenterParcs annuleren
(14)

CenterParcs annuleren

Bekijk op CenterParcs.nl de voordelen, voorwaarden om te annuleren. Maak een wijziging of maak een nieuwe boeking!

Beschrijving

Het is goed toeven op een van de parken van CenterParcs. Wil je even heerlijk tot jezelf komen, dan is het toch wel de ideale plek. Soms zit het echter tegen en moet je helaas afzien van een al geboekt verblijf. CenterParcs annuleren is dan het devies, waardoor je te maken met annuleringskosten. Op dit platform vind je behalve alles over CenterParcs annuleren ook nuttige informatie over het annuleren, afzeggen en stopzetten van producten en diensten en worden ook relevante verzekeringen uitvoerig besproken.

Annuleren bij CenterParcs

Het is mogelijk om te annuleren en dat op elk gewenst moment. Feit is wel dat hoe later je annuleert, hoe hoger de kosten op zullen lopen. Zaak dus om als CenterParcs annuleren nog de enige optie is, daar niet te lang mee te wachten. Hoe langer je namelijk wacht, hoe hoger de kosten oplopen.

Wanneer is het mogelijk om gratis te annuleren?

In principe is het niet mogelijk om gratis te annuleren bij CenterParcs, met uitzondering dan van de gebruikelijke 24 uur na het boeken van de reis. Van die optie maakt echter vrijwel nooit iemand gebruikt. In een later stadium is gratis CenterParcs annuleren niet meer mogelijk. Wellicht dat een annuleringsverzekering je in dat geval nog kan helpen om de annuleringskosten terug te krijgen. Overigens kun je in dat kader ook verschillende annuleringsverzekeringen bij CenterParcs zelf afsluiten. Deze verzekeringen lopen gedurende het verblijf. Overigens dekt een annuleringsverzekering de kosten alleen als er sprake is van een dringende reden waarom jij hebt besloten CenterParcs te annuleren. Dit kan een sterfgeval zijn binnen de directe familie, complicaties bij een zwangerschap, het moeten maken van een herexamen of het krijgen van een nieuwe baan. Je leest in de polisvoorwaarden meer over wat wel en wat niet als dringende reden door de verzekeraar beschouwd wordt. Een andere verzekering die de moeite waard kan zijn om af te sluiten is een rechtsbijstandsverzekering.

Wat kost annuleren bij CenterParcs?

CenterParcs annuleren kan je nogal wat geld kosten. Annuleer je langer dan vier weken voor je verblijf, dan gelden annuleringskosten van 30 procent van de huursom met een minimum van 150 euro. Annuleren binnen vier weken voor het verblijf op een van de parken kost je de volledige huursom. Ook als je moet besluiten het verblijf voortijdig af te breken ben je de gehele huursom kwijt. Alleen een annuleringsverzekering kan je dan eventueel nog ‘redden’.

Hoe kan ik annuleren bij CenterParcs?

Wil je annuleren? Dan bel je zo snel mogelijk met CenterParcs via telefoonnummer 010-7980980. Je laat weten dat je afziet of af moet zien van de boeking en wordt vervolgens bijgepraat over de consequenties door een van de medewerkers van CenterParcs.

Klantenservice CenterParcs

CenterParcs staat bekend om de uitstekende klantenservice.

Je kunt de gespecialiseerde medewerkers telefonisch bereiken via 010-7980980.

Ook de website www.centerparcs.nl vind je ontzettend veel informatie en vaak ben je al geholpen door kennis te nemen van ‘veel gestelde vragen’.

Via de nieuwsbrief blijf je ook steeds op de hoogte van de ontwikkelingen rondom CenterParcs dat uiteraard ook actief is op de sociale media.

4.3/5 - (19 stemmen)

14 beoordelingen voor CenterParcs annuleren

  1. 4 van 5

    Suzan

    Vriendelijk personeel, het was mogelijk om een deel van mijn geld terug te krijgen.

  2. 2 van 5

    borgsteede

    contakt krijgen heel slecht ben nu proberen contakt te krijgen 41 minuten al aan het wachten om te annuleren

  3. 1 van 5

    Bianca Fonteyne

    Ik doe al sinds 5 oktober bijna elke dag een poging om binnen te geraken bij Centerparcs om te annuleren voor november, elke keer ik bel en een antwoordapparaat en elke keer hetzelfde liedje, je bent de 2de aan de lijn, en het liedje blijft verder afspelen en niemand die opneemt! hoe geraak ik in godsnaam daar binnen ?

  4. 1 van 5

    kimberley

    Zit nu al 45 min aan de telefoon terwijl de wachttijd 10 tot 15 min is heb nog steeds niemand gesproken erg vervelend dit

  5. 1 van 5

    C. Schins

    Ben vandaag al meer dan twee uur bezig om mijn vakantie te annuleren ( echtgenote gereanimeerd dus onmogelijk om op vacatie te kunnen.. Beltegoed op klein belabonnement inmiddels op. Wat een k… firma. Met Boeken meteen contact, nu dus nul op rekest. Wie kan helpen ik heb allen annuleringsbevstiging nodig voor mijn verzekering

  6. 1 van 5

    Nathalie Raats

    Niet bereikbaar de verbinding wordt gewoon verbroken. Wij gaan vooraan weer naar Landal Greenparcs veeeel betere service.

  7. 1 van 5

    Moens Els

    we werden door center parcs zelf gecontacteerd dat onze vakantie niet kon doorgaan, de reden is nog steeds onduidelijk. we konden kiezen voor kosteloos annuleren, maar kregen dan te horen dat we tot 10 weken moesten wachten op ons geld!! zij beslissen zomaar over onze vakantie en ons geld! verre van goede service! Geld zou binnen de week terug op ons rekening moeten staan , als de annulatie van hun kant komt! 2 keer meer dan 30 minuten aan de telefoon vooraleer we iemand aan de lijn hadden. En dan nog een mail moeten sturen, in de hoop dat er gevolg aan gegeven wordt. Geen klantenservice!!!

  8. 1 van 5

    M. Van der Weegen

    Slechte annuleringsverzekering bij Center parcs. Hebben moeten annuleren vanwege ernstige psychische problemen die voortvloeien uit een zware hartinfarct van mijn man. Krijgen geen geld terug omdat de hartinfarct al is geweest voor de boeking. Maar hebben tijdens de boeking nooit kunnen weten dat hij later zulke ernstige psychische klachten zou krijgen, hebben doktersverklaring Maar alsnog kunnen we fluiten naar onze centen. Extra zuur dat Center parcs nu ons huisje weer kan verhuren en dus dubbel geld vangt op deze manier

  9. 1 van 5

    Kelly Heckman

    Een weekend weg geboekt en annuleringsverzekering erbij gepakt. Met spoed dat weekend opgenomen in het ziekenhuis. Daarna alle stukken ingediend maar nog steeds niks terug. Telefonisch totaal niet bereikbaar en steeds doorverbonden naar een emergency nummer. Zeer teleurgesteld, denk je dat het allemaal goed komt aangezien je de verzekering van Centerparcs zelf pakt maar helaas

  10. 1 van 5

    R

    Geannuleerd omdat mijn moeder overleden is tijdens ons weekend weg. Krijg niks terug van annuleringsverzekering van CP omdat zij reeds ziek was. Alsof je van te voren weet dat zij precies dat weekend zou komen te overlijden. Contact is er amper te krijgen, als je belt krijg je buitenlandse telefonistes aan de lijn die ophangen. Zeer slecht. Doe dit nooit meer.

  11. 1 van 5

    R

    Slechte ervaring met annuleringsverzekering van CP. Tijdens ons weekend weg overleed mijn moeder en moeten annuleren. Willen nu niets uitkeren omdat zij reeds enige tijd ziek was. Alsof je van tevoren weet wanneer iemand komt te overlijden… telefonisch niet te bereiken. Alleen via mail, duurt dan weken voor je antwoord krijgt. Heel slechte verzekering. Doe dit nooit meer

  12. 1 van 5

    Leander

    Centerparcs annuleringsverzekering slaat nergens op. Totale bescherming klinkt goed, maar je bent voor bijna niks verzekerd.

  13. 1 van 5

    N.I. Obraztsova

    Helaas verkeerd geboekt bij de verkeerde centerparcs! ipv Eemhof huttenheugte geselecteerd en nu moet ik 150,- annuleringskosten betalen.

  14. 1 van 5

    M.

    Vanwege ziekenhuisopname van moeder vakantie geannuleerd. Was sprake van aflopende situatie. Annuleringsverzekering eist dat arts een formulier invult dat bestaat uit 3 pagina’s waarbij je zo ongeveer de hele medische voorgeschiedenis moet delen. Vanwege de privacy wetgeving in Nederland mag arts dit niet invullen. Claim wordt alleen in behandeling genomen als dit formulier is ingevuld. Daar sta je dan met je rug tegen de muur. Bellen heeft geen zin. Medewerkers van callcenter van de verzekering zijn allervriendelijkst…..als je eindelijk een Nederlands sprekend iemand aan de lijn krijgt na anderhalf uur van kastje naar de muur…. Ja hoor, stuur maar op wat je wel hebt, dan komt het goed. En vervolgens krijg je dan weer een computer gegeneraliseerde afwijzing via je digitaal dossier. Geen contactpersoon aan wie je de situatie kunt toelichten. Valt me zwaar tegen van centerparcs.

Een beoordeling toevoegen