Fletcher annuleren
Beschrijving
Zo ben je blij dat je een kamer bij Fletcher geboekt hebt, zo moet je die kamer annuleren als iets onvoorziens roet in het eten gegooid heeft. Fletcher annuleren is altijd mogelijk en afhankelijk van het tijdstip en het aantal kamers dat geannuleerd wordt, worden er annuleringskosten berekend als Fletcher annuleren aan de orde is. Op dit platform vind je alle mogelijke informatie over annuleren van producten en diensten, terwijl er ook nader ingegaan wordt op de verschillende verzekeringen die te maken hebben met annuleren.
Annuleren Fletcher
Annuleren is soms gratis, soms ook niet. Dit geldt dus ook voor annuleren. Boek je bij Fletcher dan wordt onderscheid gemaakt tussen particuliere boekingen en zakelijke boekingen als het annuleren betreft. Wat betreft het annuleren van tien kamers of meer wordt wat betreft annuleren maatwerk geleverd en moet je als afnemer contact opnemen met de hotelketen.
Wanneer is het mogelijk om gratis te annuleren?
Boek je tot maximaal zeven kamers bij Fletcher dan kun je tot zeven dagen voor aankomst gratis annuleren. Annuleren is ook gratis als je tussen de zeven en tien kamers boekt en dit doet tot veertien dagen voor aankomst. In andere gevallen betaal je wel annuleringskosten voor annuleringen.
Wat kost annuleren bij Fletcher?
Als je tot maximaal zeven kamers boekt bij Fletcher en je annuleert niet zeven dagen voor aankomst, dan ben je het gehele bedrag aan reserveringskosten kwijt. Huur je bij Fletcher tussen de zeven en tien kamers en is annuleren later aan de orde dan veertien dagen voor aankomst, dan geldt eveneens dat het gehele reserveringsbedrag als annuleringskosten berekend worden. In beide gevallen is dat nog exclusief tax en handling fee. Overigens gelden voor de meeste kamers die geboekt worden voor een speciaal tarief dat annuleren niet mogelijk is en je dan dus altijd je reserveringskosten kwijt bent. Je kunt de kosten terug proberen te halen dor het afsluiten van een annuleringsverzekering. Wil jij dat de verzekering de kosten dekt dan moet er wel sprake zijn van een dringende reden. Dit kan het overlijden van een eerste- of tweedegraads familielid zijn, dit kunnen complicaties zijn bij een zwangerschap maar kan ook het krijgen van een nieuwe baan zijn of het toegewezen krijgen van een woning. In de polisvoorwaarden van je verzekeraar worden de redenen die annuleren billijken genoemd. Overigens is het verstandig om als je vaker reist een doorlopende annuleringsverzekering af te sluiten, zoals ook een rechtsbijstandsverzekering afsluiten een te overwegen optie is.
Hoe kan ik annuleren?
Fletcher is een bedrijf dat houdt van korte lijnen. Fletcher annuleren is dus ook niet heel erg moeilijk. Je belt gewoon met Fletcher of je stuurt een e-mail naar de hotelketen. In het geval je meer dan tien kamers boekt en je wilt annuleren, dan dien je altijd telefonisch contact op te nemen met Fletcher. Moeilijker wordt het niet.
Klantenservice Fletcher
Je kunt Fletcher telefonisch bereiken via een centrale receptie: 0347-750430. Mailen naar Fletcher doe je via receptie@fletcher.nl.
Peters –
Zeer slecht bereikbaar tot drie keer toe 30 minuten in de wacht gestaan voordat je iemand aan de lijn krijgt. Of er nog drie of de eerst volgende bent. Bij een boeking zal het wel niet zolang duren
Guus van Bebber –
Wachttijd idem als bij bovenstaande beoordeling (ontmoedigingsbeleid?).Men adverteert met gratis annuleren ivm covid. Als je dat doet dan krijg je niet zoals je zou verwachten je geld terug maar een voucher die een jaar geldig is. Als je die niet gebruikt krijg je na een jaar (zegt men) je geld terug. Dit staat heel onduidelijk in de toelichting bij gratis annuleren, betreffende regeling staat in de kleine lettertjes die gaan over het verplaatsen van een boeking. Uiterst misleidend. Als je een boeking niet wilt verplaatsen maar annuleren lees je dit stuk niet verder tot de laatste regel waarin deze regeling met vouchers wordt gemeld.
Stefan –
Wachten aan de telefoon ging. Het duurde 8 minuten. Het was niet heel makkelijk om de annuleren.fletcher.nl te vinden. Maar ik kreeg na invullen de melding:uw boeking is verstreken. Raar want de overnachting moest nog plaatsvinden. Dat was alles. Slecht vind ik dat.
Loes en Gerard –
Als je geen ervaring hebt met annuleren van boekingen (en hotelorganisatie) zoals wij, is het best een heel gedoe. Maar gelukkig was daar Annique van de klantenservice die ons één en ander duidelijk heeft kunnen maken.
En ons redelijkerwijs uitlegde waarom wij het niet goed hadden geïnterpreteerd. Al was de uitkomst niet helemaal wat we dachten te kunnen bereiken, we zijn in ieder geval weer wijzer geworden. Een leer voor de volgende keer. Want dan gaan we toch wéér naar Fletcher!
A.J. Merle –
Een hotel, wat helaas niet meedenkt. Ruim van te voren geboekt, helaas door de maatregelen van corona is ook het theater geannuleerd en alles om 17.00 uur dicht. Helaas niet mogelijk om te annuleren of wijzigen. Voorwaarden zullen wel kloppen, maar geen begrip van deze organisatie.
Vaak in Fletcher gezeten, maar nu nooit meer.
A.J. Merle –
Jammer van deze organisatie geen begrip in verband met corona. Geld kwijt.
Anke van den Blink –
Ook wij moesten annuleren wegens corona waardoor ons uitje niet door kon gaan. Zeer klantvriendelijk van zo’n grote hotelketen als Fletcher dat ze dan coulant zijn en ons boeking willen verzetten.
Sanne Brinkman –
Telefonisch onbereikbaar voor klachten geen garant die je fatsoenlijk te woord kan staan overal stagiaire die de klachten incasseren. De organisatie doet mij denken aan boeking in Cuba je weet NOOIT hoe het afloopt